Animal Care

29 juli 2016

Vanochtend gestart in de Animal Care. Dat betekent fruit en groente snijden, voeren en het schoonmaken van de Aap verblijven. Ik was eerst bij de bavianen en daarna bij de vervets. Zij zijn inmiddels in een stadium van integratie alleen gebeurt dat in een proces waarbij ze elkaar kunnen verwonden. Dus sommige apen zitten samen sommige alleen. Het voeren en schoonmaken gebeurt in etappes omdat de apen verplaatst moeten worden in andere hokken. En dat is best lastig want net als je denkt dat ze gaan, rennen ze gewoon terug. En ze kijken voortdurend hoe je reageert. Ik kan er uren naar kijken, ze zijn speels en nieuwsgierig.                                          Momenteel hebben we een probleem met het water, sinds gisteravond hebben we nauwelijks water. We mogen niet douchen. Ze weten niet wanneer er weer water komt en voor hoe lang dus moeten we spaarzaam zijn. De dieren gaan voor.              Vanmiddag ben ik de Orphan care.

1. Patricia Scherbinski:
    29 juli 2016
    Lieve Karina. Heel veel plezier, succes en volharding daar in het verre, warme Malawi. Geniet met volle teugen, want dit is een ervaring die je nooit meer vergeet! Ik volg je op de voet! Tot over een paar weken.
  2. Karina:
    29 juli 2016
    Dankjewel Patricia, (en alle anderen) het is hier ook ontzettend gaaf dus ondanks het harde werk dat ik doe, geniet ik enorm en kost het me geen moeite. Elke dag is anders en iedereen is aardig en betrokken. Tot over een paar weken! X
  3. Jos Tolsma:
    29 juli 2016
    Wat fantastisch om te zien .Heel veel werk plezier daar .Doe je best en leuk om je daar te zien
  4. Karin Fokkens:
    29 juli 2016
    Wat ontzettend gaaf is dit! En wat een ervaring. Geniet ze!
  5. Nicole Lipmann:
    Zo gaaf om te zien allemaal. Genietse! Xxx
  6. C.de wit:
    29 juli 2016
    Hallo Karina,leuk voor je dat het werk zo divers is.Dat past precies in jouw straatje toch? Blijfvooral genieten van deze ervaring,wij zijn trots op jou!Groetjes van ons.
  7. Mirjam:
    Hoi Karina,
    Wat een leuke verhalen. Ik zie je daar helemaal stralen. Ik blijf je volgen.
    Dikke knuffel.
    Groetjes, Mirjam
  8. Ellen:
    30 juli 2016
    Lieve Karina, super leuk om jou te zien en te volgen, alles hier in de buurt van je huisje gaat goed, xx
  9. Karina:
    Ik geniet volop!!!!!!!xxxx
  10. Anoesjka:
    1 augustus 2016
    He Karina....eindelijk weer normaal internet hier in the USA, en natuurlijk snel op jou reislogger kijken. Super om te lezen wat je allemaal al hebt meegemaakt, je bent echt een stoer wijf en hebt je hart op de juiste plek. Ik blijf je volgen vanaf de andere kant van de wereld... en we hebben straks heel wat te vertellen... geniet ervan en wees voorzichtig.
    Dikke kus xxx