World Ranger Day

30 juli 2016 - Lilongwe, Malawi

Vandaag is het World Ranger Day. Op het LWC zijn de rangers uitgenodigd om ze te danken voor het goede werk dat ze doen. De minister uit Malawi is erbij en werd met alle egards ontvangen. Bezoekers kunnen meedoen aan combat les en een hindernisbaan doen die wij gister hebben uitgezet. Het was een drukke ochtend voor ons omdat wij alles gereed moesten maken. Het was heel succesvol en goed verlopen. Er was ook een koor en natuurlijk heb ik geluisterd. Het klonk mooi en zij vonden het leuk dat ik geïnteresseerd was dus zij wilde met mij op de foto in plaats van andersom. Check FB of the Lilongwe Wildlife Trust deze dagen want er zal zeker info van vandaag op verschijnen. Ik heb de dierenarts Amanda ontmoet die de afgelopen weken actief was in Liwonde. Er zijn nu ruim 200 olifanten verplaatst en alles gaat goed. De Engels prins Harry was daar recent om te kijken bij the Elephants Move. Nu ik dit schrijf, zit ik bij Bella en Simba te observeren. Nu doen ze vrijwel niets anders dan slapen maar straks worden ze gevoerd en komen ze in beweging.

1. Dennis:
    30 juli 2016
    Het is al een echt dagboek aan het worden. Leuk om je zo te kunnen volgen. Zo ver weg maar toch zo dichtbij. Trots op je!
  2. Nicoline:
    31 juli 2016
    Net je reisverhalen van de afgelopen vijf dagen gelezen: ik begrijp dat je bezoek aan Malawi net zo bijzonder en verrassend is, als je had verwacht. Begrijp ik het nu goed dat je naast het verzorgen van de dieren ook tekenlessen geeft aan kinderen en volwassenen? Dat is dan een extra dimensie aan je verblijf!
    Ik geniet van mijn reis door Amerika. In september ook maar weer lijfelijk ervaringen uitwisselen, Karina. Heel veel plezier en geniet van alle ervaringen.
    Lieve groet!
  3. Judith:
    31 juli 2016
    Na een week zonder internet lees ik net je verhalen van de afgelopen dagen.
    Het klinkt alsof je het erg naar je zin hebt en zinvol werk aan het doen bent :)
    Succes en geniet van deze bijzondere ervaring!