Laatste dag deze week

31 juli 2016 - Lilongwe, Malawi

Vandaag de laatste dag op het LWT, morgen heb ik dag vrij en gaan we met de vijf nieuwe meiden een dag naar The Lake. Dan blijven Georgie en ik in Kuti voor een week. Daarna zijn we weer een week hier. Kuti is een wildlifereservaat waar de dieren in vrijheid leven. Dit zijn zoogdieren zoals zebra, giraffe, herten etc. Ons werk is observeren, bezoek van de community en andere dingen. De beheerders zijn Nederlands. Als je Googled Kuti reserve Malawi, dan vind je de website en FB van Kuti. Denk niet dat ik elke dag kan bloggen, ik ben dan in de echte natuur en we zijn afhankelijk van zonne-energie. Denk niet dat ik steeds mijn foon kan opladen. Zojuist met de vrijwilligers gegeten in een Indiaans-Thais restaurant. Heerlijk gegeten en het zag er gezellig uit. Op naar een nieuw avontuur morgen! P.s dank voor jullie reacties, voor mij is het heel leuk om dit te lezen.xxx

1. Monique:
    31 juli 2016
    Hoi stoertje Wat ontzettend leuk om al je verhalen te lezen. Wat een mooi avontuur en dankbaar werk. Zo te lezen en te zien is het prima vol te houden daar . Geniet ervan
    . Liefs Monique
  2. Jos Tolsma:
    31 juli 2016
    Geweldig wat je allemaal doet .Leuk om te lezen en de foto's te zien .wat een ervaringen .
  3. Mirjam:
    Hey Karina,
    Wat leuk om te lezen. Geniet ze topper! X
  5. C.de wit:
    3 augustus 2016
    Hoi Karina,wat gaaf die zonsondergang.Leuk om de verhalen te lezen en te zien dat je het naar je zin hebt daar.Je doet wel een hele bijzondere ervaring op in het verre afrika.Nog veel succes verder met alles wat je nog gaat doen.Groetjes van ons.Gisteren hebben we bij de wok gegeten met Shahara ,Dylano en Iris,was gezellig ,veel gegeten.Doeg!