Aangekomen in Malawi

26 juli 2016 - Lilongwe, Malawi

Lieve allemaal, bedankt voor de reacties op mijn blog, dat doet me goed. Ik ben na 25 uur onderweg te zijn geweest, vanmiddag goed aangekomen. Alles volgens het boekje, goede vluchten gehad, redelijk geslapen in het vliegtuig en al mijn bagage is meegekomen. Ik ben tegelijk aangekomen met twee Engelse meiden die ik al op het vliegveld heb ontmoet, 1 Spaanse dame en een Australische. De rest van de meiden komt voornamelijk uit de USA en de UK. Die zitten er al een aantal weken.  Na aankomst kregen we het huishoudelijk deel te horen en konden we douchen en eten. Daarna heb ik de spullen die ik heb meegebracht (ook namens jullie) overhandigd. Ze waren echt verbaasd dat ik zoveel mee heb en het voelt voor hun als kerst. Een stafmember ging meteen haar collega bellen om het te vertellen. Dat is toch superleuk om voor kerstvrouw te spelen.... Morgen krijgen we een rondleiding op de sanctuary, daarna gaan we naar de stad om geld te wisselen. En dan begint het echte werk.

1. Dennis:
    26 juli 2016
    Dag lieverd, ik ben vooral heel blij dat je er bent. Nu een goede nacht. En dan morgen.....de eerste echte dag! X
  2. Hans:
    Mooi dat je alle bagage mee hebt gekregen, vast een zorg minder!
  3. C.de wit:
    26 juli 2016
    Hoi Karina,blij te horen dat je goed aangekomen bent.Superleuk dat ze zo blij waren met de spullen.Veel succes de komende dagen met alles wat je gaat doen.Liefs van ons.
  4. Wendy:
    Lieverd,
    Wat ben ik blij te lezen dat je goed bent aangekomen. Ook goed te lezen dat de spulletjes met open armen ontvangen zijn.
    Welterusten voor straks.
  5. Jos en Margéra:
    27 juli 2016
    Hé Karin fijn te weten dat je goed bent aan gekomen. Heel veel succes
  6. Toos:
    Fijn dat jij en de spullen goed zijn aangekomen! Liefs!
  7. Brigitte:
    27 juli 2016
    Toppertje. Heel veel plezier en genieten
  8. Remco:
    Hee zussie, ook namens ons fijn dat je er bent. Ben heel benieuwd naar je verdere avonturen. Trots op jou! X
  9. Elsemarie:
    28 juli 2016
    Hey Karientje....Fijn dat je heelhuids bent aangekomen..en super dat ze zo blij zijn met alle spullen die je toch maar mooi door de douane hebt gekregen! Leuk om je blog te lezen...! xxx